هتل های 5 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

 

هتل هری این مرتر استانبول 

 شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل هری این مرتر است که در منطقه مرتر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... برای مسافران تور استانبول می باشند. هر روز صبح در رستوران صبحانه برای مسافران تور استانبول سرو می شود. ایستگاه مرتر استانبول در 650 متری هتل هری این مرتر استانبول است که امکان دسترسی راحت به منطقه سلطان احمد و بازدید از جاذبه های توریستی این شهر را برای مسافران تور استانبول ممکن می کند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 کیلومتر است.

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

 میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان تور استانبول، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و .... می باشد.

 

هتل گرند حیات استانبول

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل گرند حیات می باشد که در مرکز شهر استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل در نزدیکی ساحلی زیبا قرار گرفته  و همچنین در اطراف آن علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید، به حمل و نقل عمومی برای راحتی مسافران تور استانبول دسترسی دارد. هتل گرند حیات استانبول دارای ٣۶٠ اتاق مجلل (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله این هتل با منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی ۵ کیلومتر می باشد که از مهم ترین به شمار می آید و مسافران تور استانبول می توانند از آنجا دیدن نمایند.

 

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

 لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای, رستوران با انواع غذاهای متفاوت,بخشی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه‌, دوچرخه‌سواری, استخر فضای باز , مرکز تناسب اندام , حمام آب گرم و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: